Pozdravy ze Zlína
Pozdravy ze Zlína
Pár foteček z létání na minimu po okolí Zlína: https://drive.google.com/open?id=0B2wIv ... 3RSNVFyV1U
Naposledy upravil/-a micaaak35 v Po Feb 15, 2016 8:27 pm, upravené celkom 2 krát.
To ani moc ne, jenom nechci zbytečně vypalovat benzín, tak skáču po vrcholcích a sdržuji se v místech, kde to trochu nosí! Jinak si myslím, že motor spíš vysadí během startu, kdy jede na 100%, během letu už jen šepotá pro udržení výšky.pegas napísal:Pekné. Zdá sa mi, že svojmu motoru priveĽmi dôveruješ
Naposledy upravil/-a micaaak35 v Ne Nov 29, 2009 6:49 pm, upravené celkom 1 krát.
Ahoj, všechny fotky z rogala fotím bez zoomu. Co se týče vybavení, mám motorový postroj FILLO od Milana Víty (viz. předchozí galerie v albu) a mám s tím nálet už kolem 170 hodin.
https://drive.google.com/open?id=0B2wIv ... 3RSNVFyV1U
http://www.youtube.com/user/Micaaak3m/videos
https://drive.google.com/open?id=0B2wIv ... 3RSNVFyV1U
http://www.youtube.com/user/Micaaak3m/videos
Naposledy upravil/-a micaaak35 v Po Feb 15, 2016 8:27 pm, upravené celkom 3 krát.
Tak ahoj, kolego! Jako nádrž používám benzinový 5l prahledný kanystr. Mám ho upevněný na trapézce (klasika) a létám s náplní kolem 4 litra. Co se týče výdrže, tak přes podzim a zimu jsem schopen vydržet ve vzduchu 1 hod. 15 min (přistávám se zbytkem benzínu asi ještě na 10 minut letu). Přes jaro, léto mám lety na jeden vzlet v trvání 2,5 hod. až skoro 3 hodinky. Kolik toho máš nalétáno Ty, a jak dlouhé lety se daří tobě?
Já nejsem Moskytier, ale Fillotier jako Ty!
Já nejsem Moskytier, ale Fillotier jako Ty!
Naposledy upravil/-a micaaak35 v Pi Sep 11, 2015 7:05 am, upravené celkom 1 krát.
Nuz ja mam od sameho zaciatku (10/2006) nadrz v postroji, za nohami, nikdy som inak nelietal, lebo som sa nechcel zmierit s tym odporom nadrze na trapezke. Zo zaciatku som pouzival 3 l nadrzku z vody do ostrekovaca, teraz pouzivam 5 litrovu. Lietam hlavne podvecer (cas, cas, cas), alebo ked sa neda ist lietat bezmotorovo. Mam podstatne menej hodin ako Ty. Vykony, spotrebu a dolety si pozri v prispevkoch ako napr. Kalsa-Domasa alebo Kalsa-Snina. Nasa velka nevyhoda v KE je medzinarodne letisko a tym padom takmer mrtve sportove motorove lietanie, pretoze v blizkom okoli Kosic (do 40 km) neexistuje sportove letisko (v Presove su vojenske vrtulniky). Takze nikde nehangarujeme a vzdy, ked ideme lietat, musime to nakladat na auto, potom rozkladat ap.
motor
Nazdar Micaku!
Pekne foto a pozrel som aj foto z Vianocneho pozdravu - Ty mas motor s dvojitym sposobom startovania? Starter aj tahove lanko? Dam Ti typ na zlepsenie kultury a pohodlia lietania. Pouzivas vyfuk ktory nema tlmic - len jednu expanznu komoru vo vnutri.Pokial si vies urobit jednoduchy absorbcny tlmic na terajsi vyvod vyfuku tak si urob - nie je to zlozite.Velmi vyrazne znizis hlucnost motoru/sania pokial si urobis,alebo kupis tlmic sania. Budes prekvapeny ,ze pocas letu pri "cestovnych " otackach, nebudes motor skoro vobec pocut a na volnobeh ho budes vnimat len podla vibracii.Ja som si taky vyrobil z 1L flase na motorovy olej a na koniec som namontoval aj maly filter sania. Vyrazne menej som bol unaveny z dlhych letov na motor.
Prajem vela krasnych letov
Jano
Pekne foto a pozrel som aj foto z Vianocneho pozdravu - Ty mas motor s dvojitym sposobom startovania? Starter aj tahove lanko? Dam Ti typ na zlepsenie kultury a pohodlia lietania. Pouzivas vyfuk ktory nema tlmic - len jednu expanznu komoru vo vnutri.Pokial si vies urobit jednoduchy absorbcny tlmic na terajsi vyvod vyfuku tak si urob - nie je to zlozite.Velmi vyrazne znizis hlucnost motoru/sania pokial si urobis,alebo kupis tlmic sania. Budes prekvapeny ,ze pocas letu pri "cestovnych " otackach, nebudes motor skoro vobec pocut a na volnobeh ho budes vnimat len podla vibracii.Ja som si taky vyrobil z 1L flase na motorovy olej a na koniec som namontoval aj maly filter sania. Vyrazne menej som bol unaveny z dlhych letov na motor.
Prajem vela krasnych letov
Jano
Ahoj Jano,
dík za návrhy na zlepšováky. Startování mám pouze ruční, do výfukového systému zasahovat nechci (v jednoduchosti je krása) a co se týče sání, tak budu i nadále létat bez filtru. Je pravda, že motor je o něco hlučnější, ale zas při maximálních otáčkách je výkonnější (nejsem drobek a proto si toho cením). Spíš přemýšlím, že bych na zimní období udělal nějaký přívod teplého vzduchu od motoru, při teplotách pod nulou to při nižších otáčkách cuká. Příjemné Vánoční svátky přeje Michal.
dík za návrhy na zlepšováky. Startování mám pouze ruční, do výfukového systému zasahovat nechci (v jednoduchosti je krása) a co se týče sání, tak budu i nadále létat bez filtru. Je pravda, že motor je o něco hlučnější, ale zas při maximálních otáčkách je výkonnější (nejsem drobek a proto si toho cením). Spíš přemýšlím, že bych na zimní období udělal nějaký přívod teplého vzduchu od motoru, při teplotách pod nulou to při nižších otáčkách cuká. Příjemné Vánoční svátky přeje Michal.
radne
Toho vyfuku by som sa nebal,nie je to zasah ,ktory by ovplyvnil negativne vykon - mam (mal som) to odskusane.Tlmic sania ti znizi otacky asi o 70-100ot/min ,ale na motore! Ked si to vydelis prevodovym pomerom na vrtulu,tak je to velmi malo na to, aby si to citil.Okrem toho prave teraz v zime moze mat priaznivy ucinok na plnenie motora.To trhanie motora na nizke otacky Ti najskor sposobuje bohata zmes.Mnoho ludi sa boji otocit "L" ihlou.Ale ona je tam na to aby sa s nou hybalo - prave ked su teplotne zmeny.Neviem ake su Tvoje znalosti motorov a nerad by som ti robil zbytocne prednasky ,ale mna motory bavia a mam dobry pocit, ak niekomu vie pomoct, alebo poradit.
Ak chces vykon od Radne, tak mam vyskusanu sadu z USA "Red Head". Je tam 30% narast vykonu a ten hlavne citit pri starte - vyrazne sa skrati Tvoj startovaci beh.Je to zalozene na tom ,ze seriovy motor ma hodne nizky skutocny kompresny pomer.Sada ho zvysi asi na 9,8-10 :1.
Zatial cau.
Ak chces vykon od Radne, tak mam vyskusanu sadu z USA "Red Head". Je tam 30% narast vykonu a ten hlavne citit pri starte - vyrazne sa skrati Tvoj startovaci beh.Je to zalozene na tom ,ze seriovy motor ma hodne nizky skutocny kompresny pomer.Sada ho zvysi asi na 9,8-10 :1.
Zatial cau.
Ahoj Jano, opět dík. Podle manuálu Radne bohatost směsi už snižovat nemohu, málo by to pak mazalo motor a hrozí zadření. Přece je to dvoutakt a olej v benzínu má nějaký význam. Viz. pátá strana na: http://www.michal.hes.cz/archiv/radne_r ... _navod.pdf
Zatím ahoj!
Zatím ahoj!