Kniha navstev
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Juro mi pripomenul navstevny poriadok NP nizke tatry a vyzera to tak.., ze tiez dneska skoncim (rozbehnute rano) v praci.
Re: Kniha navstev
Skoncil som.
Na Lendak hlasia prevyvoj a burky, na Bukovec sa nedostaneme, na Dubinu zatial nejdem s osobnych dovodov.
Tak aspon prispejem kilometrami do sutaze "Do prace na bicykli".
Zatial sme treti. US Steel ma 2 timy a su pred nami...
Na Lendak hlasia prevyvoj a burky, na Bukovec sa nedostaneme, na Dubinu zatial nejdem s osobnych dovodov.
Tak aspon prispejem kilometrami do sutaze "Do prace na bicykli".
Zatial sme treti. US Steel ma 2 timy a su pred nami...
Re: Kniha navstev
Noro, koľko vody v Hornáde ešte musí pretiecť, kým dospeješ do štádia tak povediac
"praktického postoja" k Dubine? Tvoje "osobné" dôvody sú tak trochu smiešne a tí, ktorí "zišli zo stromov" a rádio v riadených priestoroch používajú k svojej max. spokojnosti Ťa určite nepoľutujú a neocenia ani Tvoj "zásadový" postoj!
Dubinu určite nevytrestáš, seba však okrádaš o ďalšie možnosti vo svojom rozlete.
Krídlo aj schopnosti pilota na to máš, tak čo komu chceš dokazovať!?!?
Keby si mal licenciu radiooperátora, tak by si si to rádio na daný letový deň ( v pracovný deň ani nehovorým!) určite od niekoho z nás dokázal požičať - buď odo mňa alebo od Mareka.
"praktického postoja" k Dubine? Tvoje "osobné" dôvody sú tak trochu smiešne a tí, ktorí "zišli zo stromov" a rádio v riadených priestoroch používajú k svojej max. spokojnosti Ťa určite nepoľutujú a neocenia ani Tvoj "zásadový" postoj!
Dubinu určite nevytrestáš, seba však okrádaš o ďalšie možnosti vo svojom rozlete.
Krídlo aj schopnosti pilota na to máš, tak čo komu chceš dokazovať!?!?
Keby si mal licenciu radiooperátora, tak by si si to rádio na daný letový deň ( v pracovný deň ani nehovorým!) určite od niekoho z nás dokázal požičať - buď odo mňa alebo od Mareka.
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
Re: Kniha navstev
Edmond, Dubinu ako kopec mám rád.
Ale lietanie na rogale pre mňa znamená "volo libero".
Ako hovoríš, ešte som nedospel do štádia aby som lietal s leteckou vysielačkou.
Ja to prežijem...
Ale nechápem, načo mi treba licenciu rádiooperátora. Keby som si chcel kúpiť vysielačku tak si ju kúpim.
Naučím sa od ostatných ako sa hlásiť a je to. Myslíš že to niekto niekedy skontroluje?
A už sa teším na Glide zonu.
Dubina je fantastická na jarné rozlietanie.
Ale lietanie na rogale pre mňa znamená "volo libero".
Ako hovoríš, ešte som nedospel do štádia aby som lietal s leteckou vysielačkou.
Ja to prežijem...
Ale nechápem, načo mi treba licenciu rádiooperátora. Keby som si chcel kúpiť vysielačku tak si ju kúpim.
Naučím sa od ostatných ako sa hlásiť a je to. Myslíš že to niekto niekedy skontroluje?
A už sa teším na Glide zonu.
Dubina je fantastická na jarné rozlietanie.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
niekto lubi lietat bez vysielacky niekto bez pilotaku , proti gustu ziaden disputat
- jaro
- Príspevky: 4209
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Edmond, a ta glide zona to bude od konca mesiaca? Dačo som prepočul? Ja viem že sa mení TMA.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Edmond PP napísal:Bohužiaľ, gliding zónu napokon posunuli na neskôr. Zdovodnili to tým, že pre tento priestor nebola k dispozícii kontaktná organizácia, ktorá by figurovala ako partner pre koordináciu.
Ináč zo strany LPS zrejme nie je iný problém. Existuje všeobecný kladný postoj k takémuto riešeniu.
Je mi to veľmi ľuto i napriek tomu, že ja rádiostanicu mám a môžem lietať v celom riadenom priestore.
Ak sa nemýlim, tak dve gliding zóny v bratislavskom TMA sú oficiálne pred schválením - letisko Boleráz a nejaký PG priestor susediaci s letiskom Boleráz.
Zase sa natíska otázka - vie o tomto "dubinovom" probléme ten , kto je za LAA kompetentný vyjednávať s LPS?
Veď práve to je parketa plateného funkcionára LAA! Kto iný, ak nie riadiaci lietania LAA, by mal byť v "obraze" a posúvať riešenie ďalej.?!? Už dávno mal zistiť v čom je problém a následne to mal pusunúť na doriešenie nižšie.
Je to až také ťažké?!
Naša bieda je v nás, a nie za hranicami našej Slnečnej sústavy.
Re: Kniha navstev
Chlapci, dnes trebalo ist lietat.
Vecer budeme plakat ked padackari prihlasia svoje prelety.
Ja bohuzial mozem az v sobotu...
Vecer budeme plakat ked padackari prihlasia svoje prelety.
Ja bohuzial mozem az v sobotu...
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Vcera sme tiez boli A?
KH - PG -110 km, vyparinovci cez 70 km a my rogalisti sme uleteli co figu ? Ako by to doladlo dnes? podla mna rovnako. preco?
Moja Analyza:
Nalet hodin:
Piloti: Vyparinovci su svetova spicka, na sk neviem ci su lepsi padackary, Bratia kravcovci detto - mame tu takeho rogalistu nemame.
Technika: tu sme na tom lepsie, ale pg maju padaky stare rok, dva tri, u nas ma najmladsie rogalo kolko 10r ?
Teren: padackary nalietaju na donovaloch, slubici, ciernej kope 100 vky hodin a su tam x-krat do roka.
Cize tam poznaju kazdy strom kazdu lucku. Potom jasne ze prvych 30 km daju s prstom v nose. Ked to budeme riesit stylom: dneska zaleteli pg na egeri 120km tak ideme zajtra na eger.. zajtra zaletia 120 na slubici podme rychlo na slubicu.. takto nezaletime nic a len budeme nahnevany preco to nejde a budeme behat hore dole jak elektron.
Nalet: bezny padacka ma 40h ?? do roka minimalne a u nas je kolko nalet bezneho pilota ??
Komunikacia: pg si nosia PMR, nosia si dojmetre a riesia debatia vo vzduchu tahaju sa. u nas? jeden ma letecku lebo to je naj, dalsi ma dvojmeter (taky majo sice ma, ale zase vybitu)..
Ak chceme daco tak dajme tomu hlavu a patu. A ked chceme pajcovat od pg, tak skor sa nam podari odkukat vstupy a vysledok si postavme.. lebo pajcovat vysledok (dlzka preletu) a skusat nato reverzne inzinierstvo nam proste nejde a ani nikdy nepojde.
KH - PG -110 km, vyparinovci cez 70 km a my rogalisti sme uleteli co figu ? Ako by to doladlo dnes? podla mna rovnako. preco?
Moja Analyza:
Nalet hodin:
Piloti: Vyparinovci su svetova spicka, na sk neviem ci su lepsi padackary, Bratia kravcovci detto - mame tu takeho rogalistu nemame.
Technika: tu sme na tom lepsie, ale pg maju padaky stare rok, dva tri, u nas ma najmladsie rogalo kolko 10r ?
Teren: padackary nalietaju na donovaloch, slubici, ciernej kope 100 vky hodin a su tam x-krat do roka.
Cize tam poznaju kazdy strom kazdu lucku. Potom jasne ze prvych 30 km daju s prstom v nose. Ked to budeme riesit stylom: dneska zaleteli pg na egeri 120km tak ideme zajtra na eger.. zajtra zaletia 120 na slubici podme rychlo na slubicu.. takto nezaletime nic a len budeme nahnevany preco to nejde a budeme behat hore dole jak elektron.
Nalet: bezny padacka ma 40h ?? do roka minimalne a u nas je kolko nalet bezneho pilota ??
Komunikacia: pg si nosia PMR, nosia si dojmetre a riesia debatia vo vzduchu tahaju sa. u nas? jeden ma letecku lebo to je naj, dalsi ma dvojmeter (taky majo sice ma, ale zase vybitu)..
Ak chceme daco tak dajme tomu hlavu a patu. A ked chceme pajcovat od pg, tak skor sa nam podari odkukat vstupy a vysledok si postavme.. lebo pajcovat vysledok (dlzka preletu) a skusat nato reverzne inzinierstvo nam proste nejde a ani nikdy nepojde.
Re: Kniha navstev
Suhlasim s Tebou Marian.
Ale vcera to bolo podla mna len o vybere kopca.
Keby bol na Slubici tak pristanes v Polsku.
Ale vcera to bolo podla mna len o vybere kopca.
Keby bol na Slubici tak pristanes v Polsku.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Polsko tazko. Uz len ked si zoberiem Andyho (tuto sezounu ma 45 letovych dni uz !!!! - ja mam 8 ) a Andy uletel 24 km. Tak ak zvazim pocasie vietor atd.. a zazracne by som sa chytil a dvihol. Tak nad 20 km by to nebolo - A to je realita. A to som sa porovnal s beznym pilotom co na slubici vyrastol a to co letel ten smer mozno po 30 krat..
Mozem sa ja zaoberat preletom ked sa budem vediet 100% chytit.. aj na niekolky krat atd.. atd.. zatial je to nahodne a za "odmenu" . A zobral som to po krokoch a postupne.. lebo ked si clovek da nerealny ciel.. tak ho to len odradi a nahneva. Sak casu je dost.. ma Majstrovsta sveta sa nejde tak co.
Vyber kopca beriem.. ale vcera aj pg zmenili z KH na slubicu (co bola mozno aj chyba) a my by sme zase vybrali nejake nestastne riesenie ako dubina, lendak, slopovo... sak aj sme to v aute riesili na soroske, ze co..nakoniec sme ostali, ze slopovo.
Jaro dobre napisal, chcelo to vcera velky kopec. A tie svine mraky klamali od rana, a nakoniec sa rozpadavali len tak ficalo.
Mozem sa ja zaoberat preletom ked sa budem vediet 100% chytit.. aj na niekolky krat atd.. atd.. zatial je to nahodne a za "odmenu" . A zobral som to po krokoch a postupne.. lebo ked si clovek da nerealny ciel.. tak ho to len odradi a nahneva. Sak casu je dost.. ma Majstrovsta sveta sa nejde tak co.
Vyber kopca beriem.. ale vcera aj pg zmenili z KH na slubicu (co bola mozno aj chyba) a my by sme zase vybrali nejake nestastne riesenie ako dubina, lendak, slopovo... sak aj sme to v aute riesili na soroske, ze co..nakoniec sme ostali, ze slopovo.
Jaro dobre napisal, chcelo to vcera velky kopec. A tie svine mraky klamali od rana, a nakoniec sa rozpadavali len tak ficalo.
- jaro
- Príspevky: 4209
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Chlapci neplačte už toľko. Včera bol Deň D a nevyšiel, no čo už takých ešte bude. Eporovnávajte neporovnateľné. Skús najprv absolvovať počet letových dní ako PG, potom porovnávaj koľko hodin a koľko km. Nám 1 zlý deň urobí 50%.
Pôvodne som mal aj variant ČK ale ked Pišta sa mi nehlasil na telefone, ani variant vhodnosti Slubice som nemal s kým prebrať. Ani som nevedel o čase vývozov. Proste šli sme svojou cestou a aj kvôli tomu aby lebo som chcel vyložene skúsiť Dubinu pri slabom vetre. A záver? Dubina je dobrá aj pri slebom vetre, fúkalo do 4 m. Len zen východný smer nemal byť až taký východný.
Edmond má proste šťastie, zase ušetril.
Pôvodne som mal aj variant ČK ale ked Pišta sa mi nehlasil na telefone, ani variant vhodnosti Slubice som nemal s kým prebrať. Ani som nevedel o čase vývozov. Proste šli sme svojou cestou a aj kvôli tomu aby lebo som chcel vyložene skúsiť Dubinu pri slabom vetre. A záver? Dubina je dobrá aj pri slebom vetre, fúkalo do 4 m. Len zen východný smer nemal byť až taký východný.
Edmond má proste šťastie, zase ušetril.
Re: Kniha navstev
Marian povedal si to este lepsie ako ja, takze nemam co dodat, iba suhlasim.
Noro, bolo by mi divne, keby si ku vsetkemu nepridal to svoje "ALE".
Ten vyrok "reverzne inzinierstvo", to si musim zapamatat. Ocen fasa
Noro, bolo by mi divne, keby si ku vsetkemu nepridal to svoje "ALE".
Ten vyrok "reverzne inzinierstvo", to si musim zapamatat. Ocen fasa
Re: Kniha navstev
Reverzné inžinierstvo, ...no neviem ti to takto z hlavy... ale taký Tupolev TU-4 celkom vyšiel...
Re: Kniha navstev
Isiel by som v sobotu na Bukovec. Kto este?
Treba zavolat Munichovi ci uz da vyjst,
Popripade skusit nahovorit Vyparinu ci nas nevyvezie
Treba zavolat Munichovi ci uz da vyjst,
Popripade skusit nahovorit Vyparinu ci nas nevyvezie