Aerodynamika a mechanika letu
Aerodynamika a mechanika letu
Čo presne zapríčiňuje pri indukovanom odpore, teda vireni , že krídlo na koncoch ma menší uhol nabehu
atlasar <= vranar
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aerodynamika a mechanika letu
pomiesal si dve rozne veci.
http://www.laa.sk/wp-content/uploads/20 ... a_letu.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
aerodynamicke skrutenie kridla strana 46
vztlak a indukovany odpor 48
ak si dobre pamatam skrutenie ma dvojaky vyznam a je to cisto zalezitost geometrie kridla.. stabilita za letu a vztlak pri malych rychlostiach na velkom uhle nabehu kridla.
indukovany odpor je len snaha vzduchu zaujat rovnovazny stav na koncoch kridla.. kedze na kridle je hore podtlak a dole pretlak.
http://www.laa.sk/wp-content/uploads/20 ... a_letu.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
aerodynamicke skrutenie kridla strana 46
vztlak a indukovany odpor 48
ak si dobre pamatam skrutenie ma dvojaky vyznam a je to cisto zalezitost geometrie kridla.. stabilita za letu a vztlak pri malych rychlostiach na velkom uhle nabehu kridla.
indukovany odpor je len snaha vzduchu zaujat rovnovazny stav na koncoch kridla.. kedze na kridle je hore podtlak a dole pretlak.
Re: Aerodynamika a mechanika letu
pozri dokument:
12:18 začina kapitola
13:09 povie, ze zmenšuje uhol nabehu
12:18 začina kapitola
13:09 povie, ze zmenšuje uhol nabehu
atlasar <= vranar
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aerodynamika a mechanika letu
aky dokument??
Re: Aerodynamika a mechanika letu
atlasar <= vranar