Dnes to malo byt zatiahnute s predpokladom dlheho letu. Lenze este o 17,00 boli este termicke pecky.O 17,30 sa to uz zatiahlo,akurat stale fukal vietor 4-5m.Tak som si povedal ze maximalne spet pristanem ked to bude rozbite. Ciel bol z Komaroviec cez Slanske hory do Stredy nad Bodrogom - 55km. Bol som prijemne prekvapeny ze vo vzduchu to bolo uplne v pohode,obcas nejaky drganec od terenu.Nad kopcami to zacalo nosit,pravdepodobne to bolo naveterne.Je to super romantika lietat nad kopcami,stale som sice pozeral priestor na nudzovku ale bolo to OK.Spet som letel inou trasou,cez take udolie,predpokladal som, ze by tam mohlo byt zavetrie,lebo som chcel ist tesne nad terenom - do 100m. Celkom mi to vyslo. Poslednych par km som sice musel nabrat vysku,ale stale to bolo do 200-300m nad terenom - bolo podstatne viac moznosti na riesenie pripadneho pristatia. Pristal som velmi spokojny. 125km, 1hod.50min, 5,5l benzinu. https://picasaweb.google.com/jhsofialau ... Hory14511#.
http://www.youtube.com/watch?v=Nh9Wc1OGnPs
prelet Slanskych hor
Lietani na trojkolke s tuhým krídlom
Návrat na "Motorové závesné lietanie s tuhým krídlom"
Rýchla navigácia vo fórach
- Oznamy
- ↳ Kniha návštev
- ↳ Oznamy pre žiakov
- Závesné bezmotorové lietanie
- ↳ Technika, rady a návody
- ↳ Letové dni
- ↳ 2007
- ↳ 2008
- ↳ 2009
- ↳ 2010
- ↳ 2011
- ↳ 2012
- ↳ 2013
- ↳ 2014
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- Motorové závesné lietanie
- ↳ Technika, rady, návody
- ↳ Mosquito - Letové dni
- ↳ Motorové závesné lietanie s tuhým krídlom
- ↳ Motorové lietanie v Prievidzi
- ↳ Motorové lietanie vo Svidníku
- ↳ Motorové lietanie v Lučenci
- ↳ Motorové lietanie v Nitre
- Ostatné
- ↳ Súťaže a organizované akcie
- ↳ MSR
- ↳ Pohár ZL
- ↳ Presnosť pristátia
- ↳ Podbrezová Cup / Pohár Nízkych Tatier
- ↳ Ostatné ZL akcie
- ↳ Neletecké akcie
- ↳ História Slovenského závesného lietania
- ↳ Burza, obchod
- ↳ Predám
- ↳ Kúpim
- ↳ Objednávky
- ↳ Recenzie
- ↳ Off-topic
- ↳ Zábava
- ↳ Hobby, Športy
- ↳ Zaujímavosti a odkazy
- ↳ Počítače, HW, SW