Strana 1 z 1

Napísané: Po Júl 20, 2009 11:28 am
od užívateľa juraj
Marian, skus pridat fotku detailu upevnenie tyce od motora ku kylovke. Nejak mi to nie je celkom jasne, ako to tam chodi dopredu a dozadu.

nové foto + detaily

Napísané: Pi Júl 24, 2009 8:40 pm
od užívateľa netopier3
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Napísané: So Júl 25, 2009 3:59 pm
od užívateľa juraj
Mily netopier, nie je to celkom to, co som chcel vidiet, zaujimalo ma to horne ukoncenie pri kylovke.....Dalo by sa?

karburator

Napísané: So Júl 25, 2009 11:24 pm
od užívateľa Hlebasko
Marian,co za karburator tam mas? Bing? Typ,cena,kde sa da kupit. Dakujem

....

Napísané: Po Júl 27, 2009 11:33 pm
od užívateľa Busho
Ă

Napísané: Ut Júl 28, 2009 10:38 am
od užívateľa juraj
Marian, uz je to lepsie, ale prezrad, je ta tyc pripojena k uvazu alebo ku kylovke?

Napísané: So Sep 05, 2009 3:30 pm
od užívateľa horár
..... môže niekto z vás porovnať start a bezpečnost i komfort letu klasického mosqita a prievidzského "divostroja". Je u divostroja rátané s reakčným momentom vrtule? ........ možný adept zo Stráníka

Napísané: So Sep 05, 2009 6:46 pm
od užívateľa juraj
To horar,
nevieme, este sme spolu nelietali :(
Ja ako klasicky Moskytier predpokladam, ze start z prievidzskeho divostroja bude jednoduchsi, lebo je na kolieskach. Plus pouzivaju silnejsi motor.Nudzove pristatie na oracine bude pravdepodobne narocnejsie. U mna je to naopak

Napísané: Ne Sep 06, 2009 2:50 pm
od užívateľa horár
...... mal som na mysli start "nožičkový", kolieskový poznám, lietal som MZK. Asi preleziem kopec a omrknem to v Prievidzi. .... Aj tak vďaka za reakciu

Napísané: Ne Sep 06, 2009 9:01 pm
od užívateľa juraj
Zachytil som pred vomi rokmi vazny problem v CR, tam sa pri prvom starte s Mosquitom jeden pilot takmer zabil. Po starte totiz s plnym plynom zatocil do "padavej " zatacky a potom zistil, ze to nejde vybrat. Ked si uz nevedel rady, vypol motor a rogalo ho zacalo pocuvat. Trapezky sice nezachranil, ale zivot ano, Ja po starte pod plynom tocim vylucne lavu.

Napísané: Št Sep 10, 2009 6:20 pm
od užívateľa pegas
Pripojenie trojkolky, Moskyta, alebo iného motorového systému k závesnému klzáku WillsWing

Attaching A Trike, Mosquito or Other Power System To A Wills Wing Hang Glider (by Mike Meier)
http://www.willswing.com/Articles/Artic ... Motorizing

Napísané: Št Okt 15, 2009 6:51 pm
od užívateľa netopier3
Tu je tá kýlovka pripojená k držiaku motora.

Obrázok

Re: Technika

Napísané: St Jan 06, 2010 7:19 pm
od užívateľa netopier3
Používam dva karburáry Bing 84:
Bing84/30/110-tryska 118,ostrejší zvuk,trošku náchylný na otrasy,spotreba do 3 litrov,ťah asi 43kg,kúpený cez (Ost2rad.de)
Bing84/32/140-tryska150,tupší zvuk,vôbec nepreteká,spotreba 3.5litra,ťah 48kg,od padáčkara,na väčší výkon.
Ceny máš okolo 100 euro,vsetko je na ost2rad.de ,aj v českej verzii.
Používam oba karburátory,mením trysky,už som na to doplatil kvôli chudobnej zmesi(odišlo mi ložisko),neviem sa rozhodnúť,ktorý natrvalo používať.
http://picasaweb.google.sk/mariancsonka ... directlink

Re:

Napísané: St Jan 06, 2010 8:25 pm
od užívateľa netopier3
juraj napísal:Marian, skus pridat fotku detailu upevnenie tyce od motora ku kylovke. Nejak mi to nie je celkom jasne, ako to tam chodi dopredu a dozadu.
Je to napevno,viď,foto.
http://picasaweb.google.sk/mariancsonka ... directlink