CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Laco, konečne si to sprehľadnil! .....
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Dufam ze to referent nemyslel vazne
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Ja som prispevok nasho kulturneho referenta pochopil asi takto: kazdy lietajme co najviac a co najdalej na akychkolvek kridlach. Na konci roka sa zide kulturna komisia, ktora kazdemu pilotovi na zaklade doteraz ziskanych bodov urci taky koeficient, aby sa celkovym vitazom stal KK
Inak sa mi ten napad celkom pozdava, ale aj tak budem hlasovat za delenie na jedno a dvojpotahy
Inak sa mi ten napad celkom pozdava, ale aj tak budem hlasovat za delenie na jedno a dvojpotahy
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
tak ako pani? dalsie nazory? zatial to vyzera na ligy a stale cakam vyjadrenie Gaspiho - ako bodovaca... Padol tiez navrh urobit tri kategorie - jednopotah, dvoj, bezstoziar, ale na to je nas asi malo.
-
- Príspevky: 392
- Dátum registrácie: Pi Aug 29, 2008 4:52 am
- Bydlisko: Slovenska Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Ja som tiez za ligy. Bodovanie by som prevzal z http://www.xcontest.org" onclick="window.open(this.href);return false; , stacilo by roztriedit body pre pilotov 1. a 2. ligy a vysledky su bez roboty rychlo hotove a naviac su pod verejnou kontrolou.
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Minulý týždeň sme o tom diskutovali s Lacom, Norom a Mariánom, a tak nejako nám vyšlo, že by mali byť tri ligy.
Dôvod je ten, že porovnávať ľudí v rámci ligy - napr. takého Fera s Plučom, alebo Laca s Janom Belanom môže byť motivujúce, ale porovnávať navzájom ľudí, ktorí sú v úplne inej lige je (podľa mňa) zbytočné. Toho slabšieho to môže iba deptať, alebo v lepšom prípade to berie ako fakt, s ktorým sa nedá nič robiť.
Bol tu aj návrh porovnávať pilotov nie na základe absolútnych výkonov, ale na základe toho, ako sa zlepšili oproti minulému obdobiu. Keď sme domýšľali rôzne dôsledky, a hlavne ako by piloti mohli taktizovať pri tlmení vývoja svojej formy, tak sme sa pri tom dobre nasmiali
V 3. lige by mali byť úplní začiatočníci. Tam to nie je o nedostatku snahy. Začiatočníci majú skutočný deficit skúseností, za ktorý nemôžu. A pri ich lietaní na všelijakých atlasoch ťažko možno očakávať nejaké kilometre preletov. Možno by stačilo v 3. lige bodovať iba na základe nalietaných hodín. Tretia liga by tiež nemala byť odkladiskom príležitostných rekreačných pilotov z frekvenciou 5 letov/rok. Preto by to malo byť obmedzené časovo (napr. 5 rokov po získaní piloťáku A alebo 2 roky po získaní piloťáku B).
Najväčší problém je asi roztriediť pilotov medzi 1. a 2. ligu. Malo by to byť jednoduché pravidlo, ale nič ma nenapadá. Takže ak niekoho niečo nenapadne, mohli by sme to zatiaľ nechať v jednej lige.
Dôvod je ten, že porovnávať ľudí v rámci ligy - napr. takého Fera s Plučom, alebo Laca s Janom Belanom môže byť motivujúce, ale porovnávať navzájom ľudí, ktorí sú v úplne inej lige je (podľa mňa) zbytočné. Toho slabšieho to môže iba deptať, alebo v lepšom prípade to berie ako fakt, s ktorým sa nedá nič robiť.
Bol tu aj návrh porovnávať pilotov nie na základe absolútnych výkonov, ale na základe toho, ako sa zlepšili oproti minulému obdobiu. Keď sme domýšľali rôzne dôsledky, a hlavne ako by piloti mohli taktizovať pri tlmení vývoja svojej formy, tak sme sa pri tom dobre nasmiali
V 3. lige by mali byť úplní začiatočníci. Tam to nie je o nedostatku snahy. Začiatočníci majú skutočný deficit skúseností, za ktorý nemôžu. A pri ich lietaní na všelijakých atlasoch ťažko možno očakávať nejaké kilometre preletov. Možno by stačilo v 3. lige bodovať iba na základe nalietaných hodín. Tretia liga by tiež nemala byť odkladiskom príležitostných rekreačných pilotov z frekvenciou 5 letov/rok. Preto by to malo byť obmedzené časovo (napr. 5 rokov po získaní piloťáku A alebo 2 roky po získaní piloťáku B).
Najväčší problém je asi roztriediť pilotov medzi 1. a 2. ligu. Malo by to byť jednoduché pravidlo, ale nič ma nenapadá. Takže ak niekoho niečo nenapadne, mohli by sme to zatiaľ nechať v jednej lige.
- jaro
- Príspevky: 4209
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: CROSS COUNTRY POHAR ZL 2011
Pegas, nerobme pravidla tak krčovite podla pilotov, je nás tak malo že každý bude mať potom pohár. Napáda ma, že ja by som vyhral v kategórii najstaršieho kridla a vyťahanej plachty. Pokial by ma nepredbehol Laco. Ale ten ma upgrajdovanu plachtu tak ten by bol už v inej kategórii a je tak dobrý že by tam tiež asi vyhral. Aha, ešte si tu ty, ale ty si zase veľmi mladý na to aby si bol so mnou v kategorii. To mam šťastie.
Niekedy davno bola myšlienka o suťaži pre Ačkarov a Bečkarov. Držme sa toho a bude to aj prehľadne aj motivujúce. Som za to aby sme ešte dali kategóriu pre začínajúcich, páčilo sa mi to, na tu výdrž - kto najviac hodín, a tiež taku aby hoci Juro, Fero mohli uletieť na Delte stovku, motivovať a ukázať nám ostatným že sa to dá.
Zas je tam nejako veľa chlievikov pre nás dvadsiatich. Ved urobme nejaké nastrelove zaradenie, prezentáciu a uvidíme.
Howk
Niekedy davno bola myšlienka o suťaži pre Ačkarov a Bečkarov. Držme sa toho a bude to aj prehľadne aj motivujúce. Som za to aby sme ešte dali kategóriu pre začínajúcich, páčilo sa mi to, na tu výdrž - kto najviac hodín, a tiež taku aby hoci Juro, Fero mohli uletieť na Delte stovku, motivovať a ukázať nám ostatným že sa to dá.
Zas je tam nejako veľa chlievikov pre nás dvadsiatich. Ved urobme nejaké nastrelove zaradenie, prezentáciu a uvidíme.
Howk