V utorok poobede 23.7. mi volá nasr..ý Jaro Mucha z kopca pri Baldovciach, čakajúc s Mišom G. už asi tretiu hodinu, kým konečne budú môcť odštartovať. Vraj sedí v tráve väčšej ako kopec, a či nejdeme lietať niekde do zahraničia, lebo inak ho trafí z toho čakania šľak. Myslel som, že žartuje, ale on to bral smrteľne vážne. Overil som si to ešte raz - vraj poďme lietať na Lijak!
Ja som mal mať nasledujúce dva dni voľno a v piatok službu až pobede. To by šlo. ... a Jaro vraví, že OK.
Nesmelo oznamujem manželke náš úmysel. Ona, napodiv, nemá proti tomuto streštenému nápadu nič! Ešte volám vedúcemu, či by som si na ten piatok nemohol vziať dovolenku. On súhlasí a my dvaja s Jarom máme vyhraté. Žeravíme tel. linky a dohadujeme čas odchodu. Máme sa stretnúť večer o 22,00 pri našej garáži.
Jaro medzitým nad Baldovcami urobil nejakú hodinku (Mišo ešte čosi viac). Keď Jaro došiel domov, zistil, že zbaliť sa a prísť na 22,00 nestihne. Presúvame teda odchod z PP na 23,00! Komunikujeme ešte s Jarom S. a ťaháme z neho rozumy. Jaro mi ešte volá, že spacák a stan má u rodičov v Olcnave. S ďalšou stratou času nesúhlasím a navrhujem kúpiť stan cestou v nákupnom centre. Napokon sa pri našej garáži stretávame cca o 30 min. neskôr. Kým sme všetko naložili a urobili nákup v nákupnom centre, bola už streda. Vyrážame 24.7. o jednej po polnoci, smer Lijak.
Do kenpu pod Lijak sme došli doobeda o 11,00. Vzduch sa ani nepohol, horúco jak v r..i, sme unavení a hladní a naviac - Jarovi sa to tam celé nepáči. Ideme do N. Gorice niečo zjesť a frčíme k moru do Grada v Taliansku .
V podvečer po kúpani padá návrh vymeniť Lijak za Meduno. Zdá sa mi to voči Lijaku nefér, ale auto je Jarove, tak sa tvárim,že súhlasím.
Do Meduna prihádzame ešte zavidna. Kemp na pristávačke je zrušený, zostal tam len bufet a našťastie aj veterné rukávy. Ubytovali sme sa v penzióne Ei Pradons, ktorý sa nachádza vedľa cesty z Meduna k pristávačke.
Dnes ráno sme saobudili do nádherného dňa. Na kopec sme išli vlastným autom. Jaro odštartoval prvý a urobil asi hodinu a pol, pozri: http://www.xcontest.org/world/en/flight ... 2013/10:57" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja som polietal cez dve hodiny. Pristáli sme do bezvetria bez ujmy na technike a zdraví.
Večer v centre Meduna suprova pizza.
Zajtra ideme na kopec znova.
Meduno, 25.07.2013
Meduno, 25.07.2013
Naposledy upravil/-a Edmond PP v Ne Júl 28, 2013 4:04 pm, upravené celkom 4 krát.
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
- jaro
- Príspevky: 4209
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Meduno, 25.07.2013
Edmond, napíš ako to tam teda v Medune funguje keď je zrušený kemp. Ako ste dostali auto dole?
Re: Meduno, 25.07.2013
...ešte zopár fotiek:
https://www.facebook.com/edmond.dragose ... 452&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/edmond.dragose ... 452&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Meduno, 25.07.2013
da sa spustit ten album na xichtovej knihe ako verejny? niesme vsetci na fb. dakujeeem
Re: Meduno, 25.07.2013
Mám to nastavené na "Public"; neviem to ináč nastaviť. Pozriem do múdrej knižky, možno sa to dá.
Chápem nechuť mnohých byť na FB, aj ja mám na prehnané aktivity mnohých svoj názor. Na druhej strane, ako úložisko fotografií a ich otváranie to asi nie je zlé riešenie.
Chápem nechuť mnohých byť na FB, aj ja mám na prehnané aktivity mnohých svoj názor. Na druhej strane, ako úložisko fotografií a ich otváranie to asi nie je zlé riešenie.
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Meduno, 25.07.2013
hmmm. asik bude u mna daco zle.. ak je nastavene "public" malo by ficat.. nevadi.
- Chefo
- Príspevky: 1075
- Dátum registrácie: Ut Feb 23, 2010 3:50 pm
- Bydlisko: Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Meduno, 25.07.2013
Ani mne to nejde. Ono musis okrem public nastavit niekde v nastaveniach aj, ze je to mozne vyhladat, alebo tak nejak. Raz som to koli niecomu riesil a pamatam si, ze to bolo hrozne nakonfigurovat.
Re: Meduno, 25.07.2013
Dlhujem Jarovi odpoveď.
Kemp na pristávačke je zrušený, ale pristávačka funguje normálne. Budova zostala a je v nej kaviarnička či niečo ako rýchle občerstvenie. Aspoň, že tak, veď vysmädnutým pilotom hneď po pristáti dobre padne doplniť stratené tekutiny.
Majiteľka bufetu zabezpečuje vývozy na štart (14 km jedným smerom) vozidlom Opel Vivaro s peknou strešnou konštrukciou vyhovujúcou aj ZK za 7 - 8 €.
Keďže my sme tam boli len dvaja záujemci, vývoz sa nekonal, resp. vyšiel by nás draho. So zvozom našeho auta nám pomohol ochotný majiteľ penziónu, v ktorom sme boli ubytovaní. Asi sme sa mu zdali veľmi seriózni, lebo oba dni po lietaní nám dal do rúk kľúče od svojho staršieho VW combíčka a nechcel za to prijať ani cent. Samozrejme, že sme mu nádrž dotankovali za podstatne viac, než bola predpokladaná spotreba.
V piatok, druhý letový deň, boli podmienky ešte lepšie, ako predchádzajúci deň. Termické "prífuky" prišli už skôr, takže po 12:00 sa do toho dalo s istotou skákať. Keďže PG pilotov bolo tiež poskromne a ani druhý deň nám vo vzduchu nikto nezavadzal, lietalo sa nám skutočne bezstarostne.
V súťaži "Meduno Open" sa na prvom mieste umiestnil Edmond Dragošek s celkovým náletom 4 hod. na ZK Talhofer GT, nad druhé miesto sa prebojoval Jaroslav Mucha na ZK Aeros Discus 14 s celkovým náletom 6 hod. pri
dvoch letových dňoch.
Čo dodať? Tá neplánovaná akcia mi bodla
Kemp na pristávačke je zrušený, ale pristávačka funguje normálne. Budova zostala a je v nej kaviarnička či niečo ako rýchle občerstvenie. Aspoň, že tak, veď vysmädnutým pilotom hneď po pristáti dobre padne doplniť stratené tekutiny.
Majiteľka bufetu zabezpečuje vývozy na štart (14 km jedným smerom) vozidlom Opel Vivaro s peknou strešnou konštrukciou vyhovujúcou aj ZK za 7 - 8 €.
Keďže my sme tam boli len dvaja záujemci, vývoz sa nekonal, resp. vyšiel by nás draho. So zvozom našeho auta nám pomohol ochotný majiteľ penziónu, v ktorom sme boli ubytovaní. Asi sme sa mu zdali veľmi seriózni, lebo oba dni po lietaní nám dal do rúk kľúče od svojho staršieho VW combíčka a nechcel za to prijať ani cent. Samozrejme, že sme mu nádrž dotankovali za podstatne viac, než bola predpokladaná spotreba.
V piatok, druhý letový deň, boli podmienky ešte lepšie, ako predchádzajúci deň. Termické "prífuky" prišli už skôr, takže po 12:00 sa do toho dalo s istotou skákať. Keďže PG pilotov bolo tiež poskromne a ani druhý deň nám vo vzduchu nikto nezavadzal, lietalo sa nám skutočne bezstarostne.
V súťaži "Meduno Open" sa na prvom mieste umiestnil Edmond Dragošek s celkovým náletom 4 hod. na ZK Talhofer GT, nad druhé miesto sa prebojoval Jaroslav Mucha na ZK Aeros Discus 14 s celkovým náletom 6 hod. pri
dvoch letových dňoch.
Čo dodať? Tá neplánovaná akcia mi bodla
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz