3.8.2013 Haj
-
- Príspevky: 1332
- Dátum registrácie: St Okt 24, 2007 9:07 pm
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať užívateľa:
3.8.2013 Haj
Cesta zevraj zarastena , nabuduce treba zobrat velke noznice. Pod startom sa tiez kricky rozrastaju , robia turbulenciu, bola by smola , keby dakomu kvoli tomu padlo kridlo.... Zachytenie povazlive, zapadnejsie a severnejsie to bolo coraz lepsie. Nad Uhornou to zacalo prerastat ,tak som sa radsej otocil a vyhybal. Naspat doklz az pod Sorosku od Roznavy. Hladal som nad poliami - nic , nakoniec vymodleny stupacik nad serpentinami a dalej plizenim - plazenim az pod haj na pristavacku, vid XC. Jurajovi vdaka za vyvoz , urcite nas nezabudne zapisat do zaznamu lietania na Haji.
Re: 3.8.2013 Haj
Miso, zapisany uz si. Skoda toho prevyvoja, mal si pekne nasliapnute na Horehronie a uz som sa bal o Edov bradaty rekord (pristal vtedy vo Valkovni pod Kralovou Holou)
Re: 3.8.2013 Haj
Miso gratulujem k peknemu preletu.
Uz som si zacal zvykat na Jarovu stilizaciu textov a myslel som si, ze nic horsie uz nemoze prist. A hla! Cita sa po Tebe tazko, aj ked verim ze Tebe sa to pise lahko a hlavne rychlo
Uz som si zacal zvykat na Jarovu stilizaciu textov a myslel som si, ze nic horsie uz nemoze prist. A hla! Cita sa po Tebe tazko, aj ked verim ze Tebe sa to pise lahko a hlavne rychlo
Re: 3.8.2013 Haj
Podarený deň,
štartoval som ako štvrtý bublať to tam bublalo a chvíľu mi trvalo než som niečo ustredil. Nakoniec sa mi to podarilo a hajde na preskok. Podari sa mi to ešte v relatívne dobrej výške. Ja prilietam a jeden padák odlieta.
Prichádza moja prvá kríza a sypem sa dole. Odlietam od svahu a vyberám si pristávačku. Ocitám sa asi 150m nad vinicami keď začínam bojovať s postrojom, že sa pripravím na rozopnutie. Jedno pip, druhe pip. Tak prestanem bojovať s postrojom a skúšam točiť. Ide to hore a som opäť na svahu. Prilieta Juraj. Rýchlo ma opúšťa, mňa opúšťajú sily aj stupáky (alebo ja ich) a idem opäť dole. Tento krát už definitívne. Sadám. (na presnosti by to neuznali )
Uvez som vrátil do polohy v akej som letel na Slopove.
V lufte som bol cca hodinu.
Prvý krát sa mi podarilo z pristávačky opäť sa vyškrabať hore. To poteší.
Na nedeľu už nemám síl.
štartoval som ako štvrtý bublať to tam bublalo a chvíľu mi trvalo než som niečo ustredil. Nakoniec sa mi to podarilo a hajde na preskok. Podari sa mi to ešte v relatívne dobrej výške. Ja prilietam a jeden padák odlieta.
Prichádza moja prvá kríza a sypem sa dole. Odlietam od svahu a vyberám si pristávačku. Ocitám sa asi 150m nad vinicami keď začínam bojovať s postrojom, že sa pripravím na rozopnutie. Jedno pip, druhe pip. Tak prestanem bojovať s postrojom a skúšam točiť. Ide to hore a som opäť na svahu. Prilieta Juraj. Rýchlo ma opúšťa, mňa opúšťajú sily aj stupáky (alebo ja ich) a idem opäť dole. Tento krát už definitívne. Sadám. (na presnosti by to neuznali )
Uvez som vrátil do polohy v akej som letel na Slopove.
V lufte som bol cca hodinu.
Prvý krát sa mi podarilo z pristávačky opäť sa vyškrabať hore. To poteší.
Na nedeľu už nemám síl.
Laminar 13 R ...
- jaro
- Príspevky: 4209
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 3.8.2013 Haj
Ivan na Laminári predsa lietajú majstri sveta. Ako to že ty nemáš sily. Musíš mať niečo zle nastavené keď ťa to vyčerpáva.
Poviem ti skazku z môjho lietania. To som sedlával XS147, po odlete z KH po asi 30 minútach na úrovni Bartkovej som už nevládal ťahať krídlo a napínak. Tak som prestal ťahať a relaxovať.
Zistil som niekoľko vecí.
- Krídlo letí aj samo a pilot mu to len kazí
- Rýchlosť na rýchlomere nie je aj rýchlosť na zemi. Ale tá je veľmi dobrá, lebo skús utekať 40-tkou. Vo výške niekoľko sto metrov sa ti zem nemusí naozaj mihať aby si z toho mal dobrý pocit. Trpezlivosť ruže (a kilometre) prináša.
- Krídlo treba riadiť ked to treba. Nie furt, keď ťa ťukne zo strany tak ťa s rovnakou pravdepodobnosťou ťukne aj z druhej. Pokiaľ to nie sú vyvracaky. Minimalizuj fyzický výkon, respektíve optimalizuj
- Zapíš sa do kurzu Crosfit RebelsGym PO, robia aj v KE, potom odsvahuješ aj hrebeň N.Tatier na vrane.
- Alebo príď ku mne betonovať a murovať. Potom budeš buď vládať, alebo budeš rád že lietaš a nebetónuješ
Poviem ti skazku z môjho lietania. To som sedlával XS147, po odlete z KH po asi 30 minútach na úrovni Bartkovej som už nevládal ťahať krídlo a napínak. Tak som prestal ťahať a relaxovať.
Zistil som niekoľko vecí.
- Krídlo letí aj samo a pilot mu to len kazí
- Rýchlosť na rýchlomere nie je aj rýchlosť na zemi. Ale tá je veľmi dobrá, lebo skús utekať 40-tkou. Vo výške niekoľko sto metrov sa ti zem nemusí naozaj mihať aby si z toho mal dobrý pocit. Trpezlivosť ruže (a kilometre) prináša.
- Krídlo treba riadiť ked to treba. Nie furt, keď ťa ťukne zo strany tak ťa s rovnakou pravdepodobnosťou ťukne aj z druhej. Pokiaľ to nie sú vyvracaky. Minimalizuj fyzický výkon, respektíve optimalizuj
- Zapíš sa do kurzu Crosfit RebelsGym PO, robia aj v KE, potom odsvahuješ aj hrebeň N.Tatier na vrane.
- Alebo príď ku mne betonovať a murovať. Potom budeš buď vládať, alebo budeš rád že lietaš a nebetónuješ