Prvý let vo visaco-sedacom postroji, so zadkom nad hrazdou (supine alebo suprone?). Zatiaľ iba na ZK-1, lebo by som sa bál na niečom rýchlejšom.
Zážitok skvelý - funguje to. Po preklopení z visu do sedu mi nohy samy preliezli nad hrazdu, len som visel trochu nízko, takže som mal vlastne stehná položené na hrazde. Poloha rúk voči hrazde OK, ani som ich vlastne nepotreboval, lebo to krídlo je také "tupé" - taký koráb, presne to som potreboval na tento test.
Výkony ZK-1:
Bol som prekvapený, že som na začiatku lietal pomerne rýchlo - 39km/h, klesanie -1.7m/s, kĺzavosť 1:6.5.
Keď som pustil hrazdu, tak to spomalilo na 28km/h, klesanie -1.7m/s, kĺzavosť 1:4.7. Tie čísla brať s rezervou, lebo som striedal polohy, a bolo to v termike. Jedine rýchlosti sú dôveryhodné.
25.08.2017 Háj
Re: 25.08.2017 Háj
Konečne nejaký report z dnešného dňa. Gratulujem Gašpi k úspešnému testu.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 25.08.2017 Háj
fajne to bolo.. robil niekto videa z pristati?
Re: 25.08.2017 Háj
Áno ja, ale len zo svojho https://youtu.be/9NUuIXn1cl0
Foto tu: https://goo.gl/photos/2k3EnD9NZo17bMxQ7
Ale okrem toho musím konštatovať, že dnešní mladí vôbec nemajú rešpekt pred starými a zaslúžilými pilotmi. Taký Mišo si so svojou Deltou dovolil lietať s nami v našich výškach a niekdy bol problém ho vôbec prestúpať. To ja by som si v časoch svoje mladosti nikdy nedovolil (nebolo s kým lietať)
- Karel Haman
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: St Nov 28, 2007 11:40 am
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 25.08.2017 Háj
Pokud se jejich "nerespektování" dlouholetých pilotů projevuje takto ve vzduchu a ne jen v internetových diskusích, je to jen dobře.
Karel