Kniha navstev
Re: Kniha navstev
Skoro zacinas. Ako ja minuly rok len tento sa mi nechce.
Este stale mam 10kil blata na biku co som bol v novembri
V piatok Slubica?
Este stale mam 10kil blata na biku co som bol v novembri
V piatok Slubica?
Re: Kniha navstev
Neviem, či ste si už všimli, že na SHMU na "Aladinovi" je pridaná voľba "Dubina - štart". Zaslúžil sa o to Andy (PG). Spolu s Dubinou tam pribudla aj Kubínska hoľa - tá však je skôr pre PG; pre nás je asi nevyhovujúca (doprava, pristávačky?).
Andy, vďaka!
Andy, vďaka!
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
Re: Kniha navstev
Kto mi vie toto prelozit? Sice to dokazal aj moj gugel translator, ale viac som sa nasmial, ako dozvedel.
Manfred Ruhmer about the race
Before I flew to Australia I was thinking I had not enough training to be ready for a long Worlds…. But together with Günther Tschurnig I (we) had some good Training days in Manilla and we got at least good Airtime.
Some little last changes on the Equipment had been done there and then I was quite ready for the Worlds.
What did come then was a really hard Championship with many flying Days, big Tasks, a lot of gaggle flying, one day with very high cloud base and the last 2 days with just very nice typical Forbes conditions. I was from the beginning very focused, motivated and concentrated.
Also the incredible Performance for my Glider/ Equipment help me to control the Gaggle and at the end I could always get a good day result. Only at the second last day (the longest task) I just got short to goal and that was my only bad day. So at the last day it was a very intense race between me and Alex. At the end it was my Day again and I got to Goal before Alex to win this hard Competition!
So after 10 Years (Brasilia 2003) to win a Worlds in Class1 again is just something very special. The Competition was very fair and well organized. A big thank to Vicky again.
Manfred Ruhmer about the race
Before I flew to Australia I was thinking I had not enough training to be ready for a long Worlds…. But together with Günther Tschurnig I (we) had some good Training days in Manilla and we got at least good Airtime.
Some little last changes on the Equipment had been done there and then I was quite ready for the Worlds.
What did come then was a really hard Championship with many flying Days, big Tasks, a lot of gaggle flying, one day with very high cloud base and the last 2 days with just very nice typical Forbes conditions. I was from the beginning very focused, motivated and concentrated.
Also the incredible Performance for my Glider/ Equipment help me to control the Gaggle and at the end I could always get a good day result. Only at the second last day (the longest task) I just got short to goal and that was my only bad day. So at the last day it was a very intense race between me and Alex. At the end it was my Day again and I got to Goal before Alex to win this hard Competition!
So after 10 Years (Brasilia 2003) to win a Worlds in Class1 again is just something very special. The Competition was very fair and well organized. A big thank to Vicky again.
- Chefo
- Príspevky: 1075
- Dátum registrácie: Ut Feb 23, 2010 3:50 pm
- Bydlisko: Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
EDO, ze si posluchal cely rok, tak som to pre teba prelozil
Než som odletel do austrálie, myslel som, že nemám dostatok tréningu, aby som bol pripravený na dlhé majstrovstvá. Ale spoločne s Güntherom Tschurnigom som (sme) absolvovali pár pekných tréningových dní v Manille a dosiahli sme slušnú dobu pobytu vo vzduchu.
Tam som vykonal pár malých posledných úprav vo výstroji a bol som pripravený na majstrovstvá sveta.
Čo prišlo potom, boli naozaj ťažké majstrovstvá s veľa letovými dňami, veľkými taskami, s množstvom lietania v kŕdľoch, dokonca jeden ďeň so základňami veľmi vysoko a posledné dva dni s veľmi peknými typickými podmienkami pre Forbes. Bol som od začiatku veľmi cielene zameraný, motivovaný a sústredený. Takže neuveriteľný výkon môjho krídla /výbavy mi pomohol vo vedení kŕdľa a na konci letu som mal vždy dobré výsledky letového dňa. Jedine v druhý posledný deň (v najdlhšej disciplíne) som bol prikrátky na dosiahnutie cieľa a to bol môj jediný zlý deň. Takže v posledný deň to bol veľmi intenzívny pretek medzi mnou a Alexom. Na konci to bol znovu môj deň a dosiahol som cieľ pred Alexom, čo mi zabezpečilo výhru tohoto závodu. Takže po 10 rokoch (Brazília 2003) je výhra majstrovstiev sveta kategórie 1 znovu niečím špeciálna. Závod bol veľmi férový a veľmi dobre zorganizovaný. Veľká vďaka patrí znova Viky.
KŔDEĽ - rozumej letová formácia viacerých ZK
Než som odletel do austrálie, myslel som, že nemám dostatok tréningu, aby som bol pripravený na dlhé majstrovstvá. Ale spoločne s Güntherom Tschurnigom som (sme) absolvovali pár pekných tréningových dní v Manille a dosiahli sme slušnú dobu pobytu vo vzduchu.
Tam som vykonal pár malých posledných úprav vo výstroji a bol som pripravený na majstrovstvá sveta.
Čo prišlo potom, boli naozaj ťažké majstrovstvá s veľa letovými dňami, veľkými taskami, s množstvom lietania v kŕdľoch, dokonca jeden ďeň so základňami veľmi vysoko a posledné dva dni s veľmi peknými typickými podmienkami pre Forbes. Bol som od začiatku veľmi cielene zameraný, motivovaný a sústredený. Takže neuveriteľný výkon môjho krídla /výbavy mi pomohol vo vedení kŕdľa a na konci letu som mal vždy dobré výsledky letového dňa. Jedine v druhý posledný deň (v najdlhšej disciplíne) som bol prikrátky na dosiahnutie cieľa a to bol môj jediný zlý deň. Takže v posledný deň to bol veľmi intenzívny pretek medzi mnou a Alexom. Na konci to bol znovu môj deň a dosiahol som cieľ pred Alexom, čo mi zabezpečilo výhru tohoto závodu. Takže po 10 rokoch (Brazília 2003) je výhra majstrovstiev sveta kategórie 1 znovu niečím špeciálna. Závod bol veľmi férový a veľmi dobre zorganizovaný. Veľká vďaka patrí znova Viky.
KŔDEĽ - rozumej letová formácia viacerých ZK
Re: Kniha navstev
Velka vdaka Jaro. Aj za ozrejmenie pojmu krdel.
Re: Kniha navstev
80-te roky v madarsku. Vsimnite si cim vozili davy zaujemcov pod kopec.
https://lh6.googleusercontent.com/-XswG ... img455.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh6.googleusercontent.com/-XswG ... img455.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kniha navstev
To iste co stale jazdi po Budapesti
Myslite si, ze tie davy ludi to aj realne potom vyskusali?
Myslite si, ze tie davy ludi to aj realne potom vyskusali?
Monotrike
Re: Kniha navstev
Rebro, sice si to uz nikto nepamata (uz ani ja nie ), ale v zaciatkoch (sedemdesiatych rokoch) bolo zavesne lietanie doslova divackym sportom a na tych blaznov na trubkach sa chodili divat tisice ludi. Nuz ale kazde cudo tri dni trva, aj ked tu to boli skor roky.
- Chefo
- Príspevky: 1075
- Dátum registrácie: Ut Feb 23, 2010 3:50 pm
- Bydlisko: Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Chalani nemate niekto predat 5m2 padakoviny? (napr zo stareho zalozaka). Ani za boha neviem zohnat, kedze velkosklad v sr pre technicke tkaniny zrusili. Bol by som vdacny kazdemu stvorcu navyse
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Skús sa opýtať nejakého výrobcu padákov v Čechách.
- Ivan Plucko - NAY
- Príspevky: 988
- Dátum registrácie: Ut Okt 23, 2007 8:17 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
K comu to potrebujes?
- Chefo
- Príspevky: 1075
- Dátum registrácie: Ut Feb 23, 2010 3:50 pm
- Bydlisko: Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Ako vzdy, ja velky prototypovac taznych sarkanov
Re: Kniha navstev
10-dňový aladin naznačuje niečo "hájske" na utorok "príšťí týždeň"...
Re: Kniha navstev
Laco, ja si radšej počkám na uja Iľka!
- Chefo
- Príspevky: 1075
- Dátum registrácie: Ut Feb 23, 2010 3:50 pm
- Bydlisko: Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Toho, od ktoreho sa verejne shmu distancovalo? ..laci somnou mozes pocitat, budem v Kosiciach