Kniha navstev
Re: Kniha navstev
Ale mohli by sme použiť najmodernejšie materiály z vyradených naftových sudov, trapézový plech a smrekové drevo. Je mi jasné že predlohu by sme nedobehli, ale aspoň by sme sa priblížili...
Jáj kurník, či to som pri najnovších trendoch v stavebníctve?
Jáj kurník, či to som pri najnovších trendoch v stavebníctve?
-
- Príspevky: 1332
- Dátum registrácie: St Okt 24, 2007 9:07 pm
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
zajtra - stvrtok lietat ?
Re: Kniha navstev
Ja bohuzial vo stvrtok nemozem a piatok uz vyzera na hovno...
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Našiel som si v aute odložené dve hrdzavé remenice (priemer okolo 10cm). Už si nepamätám, kto mi ich dával, a pre koho mi ich dával.
PEGAS
Hardware and utility store
PEGAS
Hardware and utility store
Re: Kniha navstev
Mne sa zdá, že ja som mal odložené v tvojom aute dve (alebo viac?) pokrčené 500-eurové bankovky...
LAMI
Loast property
LAMI
Loast property
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
predavas auto?
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Nie, len som sa po roku konečne pozrel pod sedadlo. Zatiaľ som nemusel, a ani vysavač tie oceľové remenice nevytiahol, takže som o nich nevedel
Re: Kniha navstev
Ešte dobre, že si s ním nebol na magnetickú rezonanciu ....
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
chalani na relaxfly.sk (http://www.relaxfly.sk/?page=diskusia" onclick="window.open(this.href);return false;)
tiesia teraz tu "buracku" padak rogalo.
Co nas ucili je ze rogalo ma prednost (tusim koli lepsiej manevrovatelnosti padaka), v PG knizkach zase pisu ze padak ma prednost.. na relaxfly argumentuju ze preto lebo rogalo je rychlesie.
Neviem to nikde v ZL-1 najst..
Otazka.. kde sa to da splasit?? ta postupnost prednosti? nejaky predpis?
tiesia teraz tu "buracku" padak rogalo.
Co nas ucili je ze rogalo ma prednost (tusim koli lepsiej manevrovatelnosti padaka), v PG knizkach zase pisu ze padak ma prednost.. na relaxfly argumentuju ze preto lebo rogalo je rychlesie.
Neviem to nikde v ZL-1 najst..
Otazka.. kde sa to da splasit?? ta postupnost prednosti? nejaky predpis?
Re: Kniha navstev
Marián teraz si mi dal... práve som písal na relaxfly, nedalo mi.
Ale tu si z nás nemusíš robiť srandu
Mimochodom, všimli ste si, že ten "poprask" na relaxfly vyvolal náš Mišo?
Ale tu si z nás nemusíš robiť srandu
Mimochodom, všimli ste si, že ten "poprask" na relaxfly vyvolal náš Mišo?
Naposledy upravil/-a Laco v St Jún 26, 2013 10:56 pm, upravené celkom 1 krát.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
laco nechapem.
Re: Kniha navstev
Mali by sme s tym nieco robit! Teda co s tym urobime? Predsa az takto nas padaky nemozu zahambovat.
http://www.paraglidingforum.com/leonardo/flight/771353" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ozreport.com/17.126#3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paraglidingforum.com/leonardo/flight/771353" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ozreport.com/17.126#3" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan Plucko - NAY
- Príspevky: 988
- Dátum registrácie: Ut Okt 23, 2007 8:17 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kniha navstev
Nedalo mi a vyjadril som sa.
http://www.relaxfly.sk/?page=diskusia
http://www.relaxfly.sk/?page=diskusia
Re: Kniha navstev
Ja sa k tomu vyjadrim tu:
Na zaklade tejto neziaducej udalosti dospel vysetrovaci tym k nazoru, ze je potrebne, ba priam nutne zahajit zvolavaciu akciu vsetkych pilotov a pilotiek od roku vyroby 1918 do 2013. Je vysoky predpoklad ze pocas celej tejto doby bol do ich hlav vtlacany chybny program tykajuci sa vyhybacim manevrom a tiez bolo zistene ze piloti maju mnoho zakladnych nedostatkov ohladom predpisu ZL-1. V prvom rade treba preprogramovat skolitelov, ako maju skolit a v druhej faze samotnych pilotov. Do tej doby je vydany zakaz lietania na vsetkom a celom uzemi SR.
Na zaklade tejto neziaducej udalosti dospel vysetrovaci tym k nazoru, ze je potrebne, ba priam nutne zahajit zvolavaciu akciu vsetkych pilotov a pilotiek od roku vyroby 1918 do 2013. Je vysoky predpoklad ze pocas celej tejto doby bol do ich hlav vtlacany chybny program tykajuci sa vyhybacim manevrom a tiez bolo zistene ze piloti maju mnoho zakladnych nedostatkov ohladom predpisu ZL-1. V prvom rade treba preprogramovat skolitelov, ako maju skolit a v druhej faze samotnych pilotov. Do tej doby je vydany zakaz lietania na vsetkom a celom uzemi SR.